سیستم رسیدگی به شکایات شرکت گاز با خوداصلاحی مستمر به سمت تکامل پیش می رود

[unable to retrieve full-text content]

ششمین جلسه رسیدگی به شکایات و درخواست ها در سال ۹۷ به ریاست مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، در ششمین جلسه رسیدگی به شکایات و درخواست ها، حسین اکبر مدیر عامل شرکت گاز گیلان ضمن عرض تبریک به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بحمدالله سامانه رسیدگی به شکایات شرکت گاز به یکی از نقاط قوت سازمان تبدیل شده و همه باید در جهت بهبود کارایی و اثربخشی آن تلاش نماییم.
وی با تاکید بر افزایش تعداد خدمات الکترونیکی قابل ارائه به مشترکین و متقاضیان بصورت الکترونیکی و از طریق سایت شرکت گفت: افزایش تعداد خدمات مجازی شرکت، ضمن کاهش هزینه و صرفه جویی در وقت مردم و مشترکین، سبب افزایش سطح رضایت مندی خواهد شد.

مهندس اکبر با اشاره به راه اندازی سیستم مکانیزه رسیدگی به درخواست ها و شکایات در سال ۹۴ گفت: خوشبختانه این سیستم روز به روز با انجام خوداصلاحی و رفع معایب، به سوی تکامل پیش می رود و هم اکنون میانگین پاسخگویی به شکایات و درخواست ها از ۳ روز به ۲ روز کاری تقلیل یافته است.
در ادامه گزارش خروجی شکایات دی ماه ۹۷ به سمع و نظر اعضای کمیته …